IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Компаниите за потребителски стоки търсят начин да се адаптират към променените навици

Зсичко в областта на здравето и благосъстоянието и онлайн пазаруването ще се радват на устойчивост, според експерти

11:27 | 30.05.20 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Здраве и хигиена 

Както онлайн пазаруването, така и здравето и благосъстоянието бяха нарастваща тенденция в начина на живот доста преди удара от коронавируса и тя набра скорост по време на пандемията. Потребителите избърсват повърхности и мият ръцете си повече от всякога, а продажбите на портокалов сок, считан за полезен за здравето заради високото съдържание на витамин С, се покачват.  

"Ние сме почти уверени, че всичко в областта на здравето и благосъстоянието ще се радва на устойчивост", казва изпълнителният директор на Unilever Алън Джоуп.

Unilever наблюдава увеличение на продажбите на продукти като Lipton Immune Support, както и напитки, които съдържат цинк и витамин С. Компанията прави бързи стъпки за разпространението им по целия свят.  

У дома 

Дори когато ресторантите, баровете и кината отварят отново, е ясно, че хората няма да бързат да се върнат в тях. Заради високата безработицата много потребители ще имат по-малки бюджети за свободно време. Те също могат да решат да спестят повече пари, за да се справят по-добре финансово по време на рецесията. 

Последните данни на Английската и Европейската централна банка показват, че нивата на спестяванията на домакинствата са се повишили в някои от най-големите икономики в Европа през март. Същото е и в САЩ, където нивата на спестявания са скочили до най-високото си ниво от 1981 г. насам. 

За други потребители, които са отделили време и пари за модернизиране на домовете и градините си или имат нови хобита, перспективата да останат вкъщи е по-привлекателна, отколкото преди.  

Ръстът на онлайн продажбите на домашни хлебопекарни в САЩ е на второ място след ръкавиците за еднократна употреба през март, което е 652% увеличение в сравнение с година по-рано, сочат данни, събрани от технологичната компания Stackline.  Онлайн продажбите на оборудване за тренировки с тежести (+ 307%), занаятчийски комплекти (+ 117%) и маси за тенис на маса (+ 89%) отразяват факта, че много потребители намират нови начини да се забавляват у дома.  

Още новини четете на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:37 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още