Възходът на социалните медии през последните десет години не само промени начина, по който хората общуват, но несъмнено оказа влияние и върху това как те пазаруват - било то онлайн или в бутикa зад ъгъла.
Преди да направят покупка, потребителите вече имат възможност да преминат през хиляди продуктови снимки в Instagram или Pinterest, да прегледат за промоции във Facebook страницата на търговеца на дребно или да потърсят коментари за марката в Twitter.
Според доклада Total Retail 2016 на PwC - глобално проучване сред близо 23 хил. души, 78 процента от потребителите се влияят от социалните медии, когато пазаруват онлайн. Таблицата на Statista.com по-долу обобщава начините, по които социалните медии влияят на поведението при онлайн пазаруване.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Шопинг манията на една страна
Как социалните медии влияят на онлайн пазаруването и кои фактори имат най-голямо влияние върху поведението на потребителите
09:16 | 25.11.16 г.Снимка: Ройтерс
напиши коментар