Възходът на социалните медии през последните десет години не само промени начина, по който хората общуват, но несъмнено оказа влияние и върху това как те пазаруват - било то онлайн или в бутикa зад ъгъла.
Преди да направят покупка, потребителите вече имат възможност да преминат през хиляди продуктови снимки в Instagram или Pinterest, да прегледат за промоции във Facebook страницата на търговеца на дребно или да потърсят коментари за марката в Twitter.
Според доклада Total Retail 2016 на PwC - глобално проучване сред близо 23 хил. души, 78 процента от потребителите се влияят от социалните медии, когато пазаруват онлайн. Таблицата на Statista.com по-долу обобщава начините, по които социалните медии влияят на поведението при онлайн пазаруване.
Шопинг манията на една страна
Как социалните медии влияят на онлайн пазаруването и кои фактори имат най-голямо влияние върху поведението на потребителите
09:16 | 25.11.16 г.
Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

напиши коментар
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Русия планира да започне мащабно производство на литий през 2030 г.
-
Airbus и близо 100 други компании искат създаването на суверенен инфраструктурен фонд в Европа
-
Мамути? Марс? Най-голямото постижение на човечеството може би ще е да се съхрани
-
Германия трябва да строи 320 хил. апартамента на година, за да отговори на търсенето
-
Как ключова съставка на Coca-Cola и M&M's се внася контрабандно от разкъсвания от войни Судан
-
Аляска натиска скептичната Азия да подкрепи Alaskan LNG за 44 млрд. долара
-
Съдебно решение поставя под въпрос работата на "Топлофикация София"
-
Лагард: Нарастващата несигурност означава, че ЕЦБ не може да се ангажира с обещания
-
"Метро" открива стотния си обект от програмата "Моят магазин" у нас, планира общо 800
Коментари
Финанси виж още
-
Колебливата търговска политика на САЩ тласна нагоре цените на зърното
-
Някои европейски представители не са сигурни дали могат да разчитат на Фед във времена на пазарен стрес
-
S&P 500 прекъсна четириседмичната серия от загуби
-
Фед намалява загубата през 2024 г. в сравнение с 2023 г.
-
Бюджетната комисия на Бундестага одобри помощ за Украйна за 3 млрд. евро
7 -
SOFIX затвори със седмичен ръст от 1,18% до близо 907 пункта