IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

63 млн. лева са платени за популяризиране на оперативните програми досега

Най-много средства за промоция са предвидени и вече разплатени по Програмата за развитие на селските райони

17:34 | 09.10.14 г.
<p>
	Снимка: <em>ЕК</em></p>

Снимка: ЕК

По ОП „Конкурентоспособност“ договорените средства са 6,3 млн. лева от общо 10 млн. лева бюджет за информационната кампания. Изплатени са 5,69 млн. лева. По-голямата част от договорите по кампанията са за предоставянето на програмно време в различни медии, като най-големи са сумите отпуснати за тази дейност на ТВ7 (към 660 хил. лева), БТВ (560 хил. лева) и телевизия Bulgaria on Air (около 420 хил. лева).

Почти всички средства за популяризиране на ОП „Развитие на човешките ресурси“ са били разходени за програмно време за излъчване на информационни материали по телевизиите и радиата. Бюджетът на оперативната програма е 17,6 млн. лева, от които договорени са към 9,5 млн. лева. Разплатените средства са 6,93 млн. лева. Най-много средства са отделени за БТВ и „Нова телевизия“ - по един милион лева. Близо 860 хил. лева е получило Дарик Радио.

С един от най-високите дялове на договорени средства е по ОП „Регионално развитие“ - 8,9 млн. лева от общ бюджет от 9,7 млн. лева. Разплатените средства са в размер на 4,5 млн. лева.

Сред големите разходи за популяризиране на програмата са за изработване и поставяне на билбордове – общо малко над 1 млн. лева. Компанията „Сън аут-ъф-хоум медия“ е получила 650 хил. лева от тях. За специализирани рубрики по „Нова телевизия“ са отделени 478 хил. лева, а по БНТ – 479 хил. лева. Допълнително за програмно време в телевизиите по програмата са платени още 564 хил. лева на БТВ и 516 хил. лева на БНТ.

По ОП „Техническа помощ“ са предвидени почти 22 млн. лева, в който бюджет обаче се включват и средствата, предвидени за изграждането на областни информационни центрове (15,5 млн. лева). Договорените средства за популяризиране на програмата са 3,7 млн. лева, като почти всички от тях са изплатени. Едно от големите разходни пера по програмата е за кампанията за популяризиране на структурните инструменти на ЕС, за която са платени 1,4 млн. лева на Консорциум „Прозрачност за еврофондовете“.

За предоставяне на рекламно време са отпуснати малко над милион лева, като най-съществената част от тях е получена от „Нова телевизия“ и БТВ (по 300 хил. лева). ТВ7 е получила 200 хил. лева за предоставеното рекламно време за популяризиране на програмата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:54 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още