IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Телевизията остана в миналото за европейците с високоскоростен интернет

Участвалите в проучване потребители са онлайн средно по 21 часа на седмица, а гледат телевизия по 11 часа седмично

14:40 | 17.12.07 г.
Автор - снимка
Създател
Телевизията остана в миналото за европейците с високоскоростен интернет

Общо 90% от европейците, използващи високоскоростен интернет, биха искали да имат достъп до дигитално медия съдържание навсякъде и по всяко време, докато в САЩ този дял е 77%. Това показва проучване на Cisco Internet Business Solutions Group (IBSG), проведено сред 1500 потребители основно от Франция, Германия, Италия, Испания и Великобритания.

Проучването показва, че крайните потребители се променят и че хората повече разчитат на интернет за видеозабавления. Западноевропейците, които използват високоскоростен интернет, прекарват средно 21 часа на седмица в интернет, а за сравнение - гледат телевизия по 11 часа седмично. 69% от запитаните са сваляли или гледали видео от интернет през последния месец.

Според допитването 42% от анкетираните европейци са готови да плащат средно по допълнителни 3,5 евро на месец, за да имат удобен достъп до дигитално съдържание, като в същото време продължават да търсят най-подходящото решение, което ще им позволи лесен, бърз и сигурен начин за връзка.

По-голямата част от запитаните се възползват от технологиите и инвестират в различни устройства като мобилни телефони, компютри, MP3 плеъри. 43% се доверяват на тези технологии, защото те им дават свободата да живеят така, както искат. А 52% вярват, че технологиите им помагат да бъдат по-продуктивни и организирани.

Друг интересен извод от допитването е, че повечето от участниците са готови да бъдат бомбардирани с реклама, ако това им дава право на безплатен достъп до съдържание. При тестването на безплатни и финансирани от реклама ценови модели, повече от 70% от анкетираните са съобщили, че имат интерес да станат абонати и да получават реклама, ако по този начин се опростяват месечните им сметки за интернет.

И още: 32% споделят снимки и видеоклипове чрез мобилните си телефони, 27% използват интернет през мобилните си телефони, 41% слушат музика онлайн и 32% пишат или разпространяват съдържание в блогове или други сайтове на групи по интереси.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:43 | 01.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още