IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Адреналинът в туризма е на мода и струва скъпо

Сред необичайните предложения на туроператорите са езда на слонове, околосветско пътешествие за 24 дни и участие в индийска сватба

16:14 | 03.12.07 г.
Автор - снимка
Създател
Адреналинът в туризма е на мода и струва скъпо
Адреналинът при туристическите пътешествия сега е на мода и струва скъпо. Това сочи публикуваната класация на немското списание Geo Saison на 50-те най-екстремни и екзотични способи за отдих, цитиранa от Прайм-Тасс.

Сред най-необичайните и екзотични предложения на туроператорите експертите посочват курс по езда на слонове, 6 дни каране на камион в САЩ, околосветско пътешествие за 24 дни и участие в индийска сватба.

Ако искате да вечеряте с царска особа, също няма проблем. За 2500 евро може да отидете на тържествената вечеря след връчването на Нобеловите награди, на която винаги присъства шведското кралско семейство. А ако искате да се докоснете до прекрасното – специалистите могат да ви организират персонална обиколка в Сикстинската капела или в Ермитажа, когато в тях няма други посетители, като въпросът се решава с 2000 евро.

В главата „екстремни” са включени пътуване до Северния полюс в Оймякон за 3-4 дни срещу 5000 евро и полет в Русия със свръхзвуков изтребител за 14 000 евро. За някои чужденци, дори само пътуването в Русия през зимата е екстремно изживяване.

Специалистите отбелязват, че почти всеки месец се появяват предложения за нови екзотични туристически маршрути, като например до Чукотка.

Околосветските пътешествия, които вече предлагат не малко от големите туроператори, струват минимум 9000 евро. Напоследък не са малко и предложенията за пътуване в амазонската джунгла или до руините на храмовете и дворците в Камбоджа, като тези пътешествия могат да струват и 10 000 евро.

Според проучването почивката по време на отпуска за много туристи е скучна. Те предпочитат да бъдат активни, например да си пробиват път в джунглата или да покоряват планински върхове и морски дълбини. Подобни ваканции е подходящо да се рекламират с лозунги като „Приключения. Скъпо или много скъпо”, ”Кога ще видиш останките на „Титаник”? - За 30 хил. евро“ или „Кога ще прекараш нощта в берлинския зоопарк в къщичка до клетката на хипопотамите? - Само за 500 евро“, коментират специалисти.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:46 | 17.08.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още