Португалската авиокомпания TAP Portugal е сред най-лошо представящите се превозвачи в Европа по отношение на услугите, стана ясно от данни на Асоциацията на европейските авиолинии.
Компанията се нарежда на последно място по дял на загубените багажи и по закъснения при полетите на къси и средни разстояния. Португалските авиолинии са на предпоследно място в класацията и по отношение на закъсненията при полетите на дълги разстояния.
Най-много закъснения при полетите на дълги разстояния се отчита при Brussels Airlines. По отношение на редовността на полетите обаче превозвачът се нарежда на трето място в класацията.
British Airways се представя по-зле от другите големи европейски авиолинии, като средно над 2 от всеки пет полета са със закъснение. По отношение на дела на загубените багажи британският превозвач се нарежда на предпоследно място, като преди него е Alitalia.
Най-добре по критерий брой на загубените багажи се представя Air Malta, следвана от Turkish Airlines и хърватската авиокомпания Croatia Airlines.
Croatia Airlines обаче се представя най-зле по друг показател - брой на отложените полети на къси и средни разстояния. Преди нея се нареждат SAS Scandinavian Airlines, Alitalia и British Airways. Най-добре по този критерий се нарежда Icelandair, следвана от Air Malta и Tarom Romanian Airlines.
В проучването, което обхваща периода от юли до септември, са включени общо 31 европейски превозвача.