IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Предимствата на виртуалните търговски изложения

Много по-ниските разходи са само едно от преимуществата на онлайн изложенията пред реалните

17:50 | 19.09.07 г.
Автор - снимка
Създател
Предимствата на виртуалните търговски изложения

Освен всичките трудности при организирането им, търговските изложения струват и много скъпо – средно компаниите отделят около 550 хил. долара годишно за разходи за търговски изложения, пише Forbes, цитирайки проучване на списание Tradeshow Week.

От друга страна, търговско изложение в киберпространството струва 25 долара месечно за организаторите и още по-малко за изложителите и посетителите.

Предимството на онлайн изложенията не е само това, че са по-евтини, но и че са много гъвкави, като форматите им варират от обикновена онлайн директория с компании и продукти до детайлно изпипани панаири тип виртуалния свят на играта Second Life. Друго предимство на този тип изложения е, че няма нужда да бъдат демонтирани, за да освободят мястото за следващия панаир.

GoExhibit.com - „строител“ на виртуални търговски изложения, има над 6 000 клиенти от пускането на сайта през 2005 г. Повечето им клиенти идват от различни ниши – например каменна зидария.

Преди четири години пък стартира Wrapfest на Белвър Ладсън – виртуално търговско изложение с говорители и семинари по дизайн на опаковки. Миналогодишният Wrapfest е привлякъл 17 изложители и около 300 посетители. Според нея в този бизнес няма много пари и ако изложението е организирано в хотел например хората не биха дошли.

Чрез виртуалното си изложение тя е привлякла вниманието към собствените си продукти и сега сайтът й има между 200 и 300 посещения дневно спрямо 15 - 20 преди това. Тя взима еднократна такса от 60 долара от всеки изложител и 10 долара от хората, които просто искат да разгледат изложението. Разходите са минимални – такси за поддръжка на сайта и за награди.

Големи компании също прибягват до този начин на представяне. Производителят на чипове AMD наскоро е реализирал собствено виртуално изложение, включващо гиганти като Microsoft, Dell, Oracle и IBM. От септември 2006 до януари 2007 шоуто е привлякло над 1 млн. уникални посещения, докато традиционното реално изложение на компанията - VMWorld, има едва 10 хил. посетители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:10 | 02.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още