С растящата конкуренция в авиосектора броят на превозвачите, които предлагат просторни места в бизнес класата, превръщащи се в луксозни легла, се увеличава. Какви други екстри са готови да включат авиокомпаниите, за да привлекат клиенти, разказва списание Forbes.
Миналата седмица United Airlines обяви промени в седалките на бизнес класата за международни полети, така че да се превръщат в легло. Самолетите с новите седалки ще бъдат готови до есента и така авиокомпанията ще стане първата щатска компания, която предлага такава услуга.
Според експерти в сектора това ще стане задължителна тенденция за международните полети с бизнес класа.
Международните превозвачи обаче от години предлагат удобни опции за спане по време на полет. След като British Airways постави седалки, превръщащи се в легло, през 2000 г., няколко авиолинии, включително Virgin Atlantic, Lufthansa и Cathay Pacific, въведоха услугата.
Някои екстри вече далеч надхвърлят създаването на условия за добър сън. Virgin Atlantic предлага безплатен наземен превоз до и от летището в 26 града по света, а също и маникюр по време на полет.
Emirates Airlines е единствената компания в момента, която предлага на пътниците от първа класа отделно кабина със седалка, която масажира. Кабините имат телефони, по които може да се говори с цял свят.
Седалките в бизнес класата на Lufthansa пък се превръщат в най-дългите легла. Освен това на всеки два месеца известни готвачи създават нови менюта за междуконтиненталните полети.
Мястото в първа класа на Swiss Air дава достатъчно пространство за гост за вечеря или за пълно отпускане в леглото със собствен телевизор.