IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Онлайн продажбите в САЩ са скочили с 26% по празниците

Безплатните доставки и удължените срокове за доставка са помогнали на продажбите чрез интернет тази година

15:01 | 29.12.06 г.
Автор - снимка
Създател
Онлайн продажбите в САЩ са скочили с 26% по празниците
Продажбите на стоки чрез интернет в САЩ по време на празниците – от 1 ноември до 26 декември, са се повишили до рекордните 23,1 млрд. долара, с 26 на сто повече спрямо същия период на 2005 г., показва доклад на comScore Networks, която следи сектора.
 
Ръстът е по-голям от очакванията. За периода от comScore прогнозираха увеличение на онлайн продажбите с 25%, а друга компания, следяща пазара - Jupiter Research, предвиждаше 18% ръст. Данните на Jupiter още не са актуализирани.
 
През 2005 и 2004 г. продажбите чрез интернет в САЩ през празничния сезон са отбелязали ръст от по приблизително 25%, по данни на comScore.
 
Общо продажбите в САЩ от 24 ноември до 24 декември са се увеличили с 3% спрямо 5.2% година по-рано, показва проучване на SpendingPulse – услугата за данни за продажбите на дребно на MasterCard Advisors. Продажбите на дребно онлайн в страната съставляват 5.5% от общия обем.
 
Безплатните доставки и удължените срокове за доставка са помогнали на продажбите чрез интернет тази година, смята Джан Фулгони, президент на comScore. Много компании за продажби на дребно са приемали поръчки чак до 18 декември, гарантирайки доставка до 23 декември, при това често безплатна.
 
Потребителите са се възползвали от удължените срокове за поръчка – за седмицата преди Коледа продажбите онлайн са се увеличили с 38% на годишна база.
 
От Amazon.com смятат, че това ще бъде най-силният празничен сезон в 12-годишната история на компанията. Продажбите са достигнали рекорд при 4 млн. продадени продукта за един ден на 11 декември, е заявил говорител на Amazon.
 
Amazon продължава да предлага безплатна доставка при поръчка над 25 долара. Тази година компанията призова клиентите да гласуват за продукта, който най-много биха искали да се продава с отстъпка, след което потребителите получиха възможност да купуват с отстъпка получилите най-много гласове продукти.
 
При първото гласуване 84% посочиха като такъв продукт конзолата за видео игри Xbox на Microsoft. Така че на Деня на благодарността Amazon предложи за продажба 1 000 конзоли Microsoft Xbox 360 на цена от 100 долара - или една трета от обичайната. Конзолите с отстъпка са били продадени за 29 секунди.

Продажбите на Ice.com, компания за онлайн продажба на бижута, пък са скочили със  70% през празничния сезон, а броят на уникалните посещения на сайта й се е увеличил с 42%.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:15 | 06.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още