Шефът на германския концерн заяви също така, че половината от ръста в печалбата ще се дължи на продажбата на част от акциите, които BMW притежава в британския автомобилен производител Rolls-Royce Group, на стойност 375 млн. евро.
За първите седем месеца на годината продажбите на марката BMW са нараснали с 5,7% до близо 801 хил. броя, заяви Ритофър.
BMW планира да навлезе на пазара на дизелови автомобили в САЩ от 2009 година, като за целта компанията разработва технология, която ще й позволи да отговори на стриктните изисквания на щатските регулатори по отношение на вредните емисии.
Печалбата на BMW се повиши с 18% за второто тримесечие до 787 млн. евро от 670 млн. евро за същия период на миналата година.
Акциите на немския автомобилен гигант се повишиха с минималните 0,46% до ниво от 41,6 евро по време на днешната търговия в Берлин.