Според проучване на PricewaterhouseCoopers и Interactive Advertising Bureau приходите от реклама в интернет пространството в САЩ през първите шест месеца на 2006 година в сравнение със същия период на миналата година са скочили с 37 на сто до 8 млрд. долара, съобщи агенция Ройтерс.
Само през второто тримесечие на 2006 г. в сравнение с второто тримесечие на 2005 г. приходите от реклама в интернет са се увеличили с 36 на сто до 4,1 млрд. долара, а спрямо първото тримесечие на настоящата година ръстът възлиза на 5,5 на сто.
От PricewaterhouseCoopers уточняват, че това е седмият поред тримесечен растеж в сектора като тази тенденция ще се запази и в бъдеще.
Новината дойде, след като Yahoo алармира, че рекламните приходи на компанията от автомобилните и финансови компании е възможно да спаднат до края на годината.
По-рано през седмицата група медийни компании, включваща CNET Networks Inc., iVillage, Reuters и Tribune Interactive, прогнозираха, че и през третото тримесечие на настоящата година, онлайн рекламният бизнес ще нарасне с 28 на сто спрямо същия период на миналата година.