IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Спад от 15% в печалбата на Puma заради разходи за реклама

В резултат на новината акциите на Puma загубиха 2,1 на сто до 279,31 евро по време на търговската сесия във Франкфурт

15:27 | 03.08.06 г.
Спад от 15% в печалбата на Puma заради разходи за реклама

Печалбата за второто тримесечие на производителя на спортни стоки Puma AG отбеляза спад от 15 на сто до 50,1 млн. евро, съобщи АП. За същия период на миналата година печалбата на компанията възлезе на 58,9 млн. евро.

По-ниската печалба се дължи на по-високите разходи за маркетинг, които компанията е направила покрай Световното първенство по футбол в Германия. Продажбите са скочили с 38 на сто до 546,6 млн. евро от 395,5 млн. евро преди година.

Puma е третият по големина производител на спортни стоки в света след щатската Nike и германската Adidas. Компанията снабди с екипи 12 от всичките 32 отбора, взели участие в Мондиала. Сред тях са и шампионът Италия, всичките 5 отбора на Африка и този на Швейцария.

От компанията заявиха, че разходите за маркетинг и рекламната кампания за Световното първенство за първите шест месеца на годината са нараснали с 62 на сто до 207,1 млн. евро, или 17,4 на сто от продажбите при 14,4 на сто преди година.

Въпреки това от Puma заявиха, че поддържат предишните си прогнози за увеличение на продажбите с до 35 на сто до края на годината. През 2007 година мениджърите на компанията очакват ръст в продажбите от порядъка на 10 до 15 на сто.

В резултат на новината акциите на Puma загубиха 2,1 на сто до 279,31 евро по време на търговската сесия във Франкфурт.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:12 | 03.08.06 г.
Специални проекти виж още
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още