Немският производител на спортни стоки Adidas обяви, че оборотът му от стоки за футбола ще надхвърли 1,2 млрд. евро тази година благодарение на Световното първенство, съобщава Ройтерс.
От групата, чиято марка носят екипите на един от фаворитите на Мондиала – отборът на Аржентина, заявиха, че са продали три милиона футболни фланелки, от които половината – с цветовете на немския отбор.
По време на Световното първенство през 2002 година, което се проведе в Южна Корея и Япония, Adidas продаде общо 1,5 милиона футболни фланелки.
„Надминахме всичките си прогнози за продажби по време на първенството”, обяви председателят на борда на директорите на немската компания Херберт Хайнер.
Освен това от Adidas допълниха, че са подписали договор за дългосрочно партньорство с УЕФА, което ще позволи на групата да получи правата за спонсорство на Европейското първенство по футбол през 2008 година в Австрия и Швейцария.
В края на сутрешната търговия на борсата във Франкфурт акциите на немския производител на спортни стоки загубиха 1,24 на сто от стойността си до 35,97 евро за брой.