Немският производител на спортни артикули Puma съобщи, че е надхвърлил целите си за Световното първенство благодарение на големите продажби на стоки, свързани с футбола.
От ръководството обявиха, че целта на Puma е ръст до 35 на сто в оборота за тази година.
В резултат на обявените резултати, акциите на немската група прибавиха 6,44 на сто към стойността си до 273,54 евро на борсата във Франкфурт в следобедната търговия.
Puma ще продължи да развива маркетинговата си политика в Африка, имайки предвид Световното първенство по футбол през 2010, което ще бъде проведено в Южна Африка, уточниха от компанията.
По думите на председателя на борда на директорите Африка притежава голям пазар с нарастващ потенциал, като дава изключителни възможности за развитие, от които немската група ще се възползва.
Puma отвори свое подразделение в Южна Африка през 2001 година. Компанията спонсорира десет африкански национални отбора по футбол, като пет от тях - тези на Тунис, Гана, Того, Кот д'Ивоар и Ангола, участват на Световното първенство в Германия.