Американската медийна и развлекателна група News Corp. ще инвестира чрез дъщерната си компания Fox Interactive Media в разработването на търсачка, чрез която ще могат да се откриват обявените свободни позиции на трудовия пазар, съобщи Ройтерс. В новия продукт, наречен Simply Hired, ще бъдат вложени 13,5 млн. долара.
За разлика от другите подобни специализирани търсачки като Monster Worldwide Inc. и HotJobs на Yahoo, Simply Hired няма да изисква от работодателите да публикуват обяви за наличните свободни позиции.
Търсачката ще се финансира чрез рекламни банери и на практика ще намира резултати сред порталите на други сайтове, съдържащи обяви за работа, като CareerBuilder.com, Monster и Craigslist.
Преди няколко месеца News Corp. обяви, че смята да инвестира общо 1,4 млрд. долара в интернет, като интересът си към търсачките Рупърт Мърдок е заявил отдавна, но досега не бяха обявявани по-конкретни планове.