Отчетеният спад в печалбата за четвъртото тримесечие е 82% до 11.4 млн. евро от 63.1 млн. евро година по-рано.
Продажбите на компанията са се повишили с минималните 2.5% до 551.7 млн. евро от 538.4 млн. евро, благодарение на ръста в услугите за предоставяне на високоскоростен достъп.
От компанията заявиха, че конкуренцията в отрасъла е довела до значителен спад в цената на предоставяните интернет услуги.
Въпреки понижението на резултатите за периода, компанията е постигнала поставените цели благодарение на разрастването на бизнеса й на останалите европейски пазари освен немския.
Според направено проучване средната цена на интернет достъпа в страните от Европейския съюз в края на миналата година е била 37 евро на месец, след като в резултат на интензивната конкуренция на пазара е регистрирала спад през изминалата година от 47%.
След изнасянето на резултатите акциите на немската компания, чийто мажоритарен собственик е Deutsche Telekom, отбелязаха спад по време на търговията си във Франкфурт, като загубиха 2.6% от стойността си до ниво от 7.60 евро за брой.