„Когато говорим за дизайн и архитектура, трябва да споменем, че нашият флот е доста нов, залагаме на хардуера и всичко, което може да се заложи като интерактивна връзка, както и на услугите, които могат да се използват през смартфон. MSC Cruises се стреми и към опазване на околната среда“, посочи той.
Капуро спомена, че основно при корабите на круизната компания са италианският лукс и обзавеждане.
Според него прогнозите за MSC Cruises са за растеж до 22% благодарение на пет нови кораба.
Глобалният изпълнителен директор на MSC Cruises разкри и как епидемията от коронавирус се отразява на круизната индустрия.
„Целият туристически сектор е засегнат от коронавируса, но круизните пътувания са през летния сезон, затова много от резервациите не са засегнати. Най-важна е сигурността на пътниците, затова правим проверки при записване на всеки пътник“, коментира Анджело Капуро.
Той обясни, че българският пазар нараства много бързо, като целта на круизната компания е да адаптира своите продукти както към българския, така и към пазарите от Източна Европа.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.