За първите осем месеца продажбите на компанията са нараснали с 11,4% до 856 731 коли. По този начин BMW надминава собствената си прогноза за продажби за периода.
Успехът на новите модели като Серия 1 и новата версия на Серия 3 позволиха на баварската компания да изпревари вечния си конкурент Mercedes-Benz в този сегмент.
Според BMW от излизането си на бял свят през септември 2004 г. продажбите на Серия 1 са достигнали 136 246 броя. Моделът е своебразен наследник на легендарното BMW 2002 Touring, което компанията произвеждаше от 1968 до 1976 г.
Продажбите на новата Серия 3 са се увеличили с 48,4% през август на годишна база, а на Серия 7 - с 29,3%.
Mercedes Car Group, в който се включват и марките Smart и Maybach, обяви във вторник покачване с 12% на продажбите си през август до 86 600 броя, благодарение на скок от 15% в продажбите на марката Mercedes-Benz.
Продажбите на Audi, филиал на Volkswagen, през миналия месец са се увеличили с 18,5% до 59 600 броя.