В края на март 2008 г. "оборотът ни ще надмине 10 трлн. йени" (73,2 млрд. евро), заяви Фукуи.
Honda Motor се надява това да се осъществи основно чрез експанзия в Северна Америка и в Азия, където икономичните коли се радват на голям потребителски интерес за разлика от тези, произведени от останалите японски производители.
За сметка на това в Япония "пазарът се очертава като по-слаб, със силна конкуренция. Не можем да очакваме силен ръст на вътрешното търсене", уточнява директорът на Honda за Япония Сатоши Добаши.
За финансовата 2004-2005 г., приключила на 31 март, Honda Motor е продала 3,242 млн. автомобила и 11,17 млн. мотоциклета, при реализиран оборот от 8,65 трлн. йени.
Основните японски конкуренти Nissan и Toyota са продали съответно 3,388 млн. и 7,4 млн. автомобила за същия период.
Honda Motor междувременно обяви, че ще инвестира 4 млрд. йени (29 млн. евро), за да удвои производството си в завода си за мотори в Тайланд до 300 000 броя на година до следващата пролет.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.