McDonald's отрече да има някаква вина за рекламата, като прехвърли отговорността на рекламната агенция, с която работи - Leo Burnett, но въпреки това се извини на клиентите си.
„Дори и да не виждаме нещо нередно във въпросната реклама, ние искрено съжаляваме за инцидента и се извиняваме на всички обидени“, се казва в съобщение на компанията до медиите. Рекламният клип бе свален от телевизионния екран в началото на седмицата.
Рекламата показва клиент на колене с талон за отстъпка в ръка, който обаче е с изтекъл срок. Продавачът в магазина отказва да приеме талона, като изводът е, че подобно нещо в McDonald's никога не може да се случи и в ресторантите на компанията всеки може да се възползва от дадена промоция.
Според китайските медии обаче подобно отношение към потребителите е обидно и един китаец никога не би застанал на колене, за да моли за отстъпка в цената.
От рекламната агенция, която е автор на рекламата, заявяват, че целта е била да се прояви чувство за хумор.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.