Нетната печалба за тримесечието, приключило на 31 декември, възлиза на 397,9 млн. долара, или 31 цента на акция, срещу 125,7 млн. долара и 10 цента на акция за същия период на предходната година.
Оборотът на веригата е стигал 5,01 млрд. долара, като продажбите са скочили с 5,1%.
През миналата година McDonald’s предприе множество промени с цел да се спрат обвиненията, че компанията предлага нездравословни храни, водещи до затлъстяване.
В резултат на новата маркетингова стратегия и пуснатите менюта за възрастни със салати и минерална вода McDonald’s увеличи продажбите си, въпреки че закри доста ресторанти. От компанията обосноваха затварянето на заведения с желанието си да се предлага по-високо качество на клиентите, без да се хабят усилия за недобре развиващи се ресторанти.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.