Пропорцията на жителите на САЩ, разполагащи с интернет, е 64% от общото население, срещу 12% в целия свят.
Броят на американските домакинства, разполагащи с високоскоростен интернет, се очаква да нарасне с 35% през 2004 г., което би увеличило значително рекламните приходи на големите портали и сайтове за електронна търговия.
През 2003 г. в САЩ около 25 млн. ( от общо 70 млн. домакинства, разполагащи с интернет достъп) са имали високоскоростен интернет чрез кабел или DSL линии.
За тази година, благодарение на по-ниските цени на DSL, се очаква цифрата да достигне 33 млн., прогнозира Goldman Sachs.
Границата от 30 млн. е много важна за привличането на големи рекламодатели, смятат още от банкатa.
Така сайтове като eBay, Yahoo! и InterActiveCorp ще са най-облагодетелствани от растежа в сектора.
Абонатите на високоскоростен интернет всяка година харчат с 26% повече от тези с връзка dial-up, се казва още в изследването.
Според Goldman Sachs общо новите интернет връзки в САЩ ще се нараснат с по-малък темп в сравнение с 2004 г. - 4,5%, срещу растеж от 6% през 2003 г. и 10% през 2002 г.
Реално, въпреки че се наблюдава покачване на абонатите на високоскоростния интернет, се очаква спад от 13% при потребителите с класическа връзка.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.