IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Mercedes стартира най-голямата си рекламна кампания от 7 години

13:22 | 25.03.04 г.
Автор - снимка
Създател
Mercedes стартира най-голямата си рекламна кампания от 7 години
В новата рекламна компания присъстват и домашните любимци на собствениците на Mercedes

Най-големият производител на луксозни автомобили в света Mercedes-Benz стартира най-голямата си рекламна кампания от 7 години, коментира USA Today.

Целта на германския гигант е да обнови имиджа на популярната марка и да я направи атрактивна за по-широк кръг купувачи.

През следващите 18 месеца Mercedes ще пусне на пазара коли в ценова листа от 25 000 до 450 000 долара – или по нещо за всеки.

Според специалисти, обаче рекламаната кампания може да се окаже доста рискована, защото Mercedes е символ на лукс и приравняването на марката към възможностите на обикновените хора може да има обратен ефект за продажбите.

Очаква се компанията да изхарчи през 2004 г. 35 млн. долара от своя американски рекламен бюджет за нови телевизионни реклами и постери, които ще бъдат с един сюжет – собствениците на Mercedes, снимани до техните коли.

В тези реклами няма да се говори за конски сили, за мощност на двигателя, за супер лукс и екстри – ще бъде заложено на емоционалната връзка между собственика и неговия Mercedes, на сантименталното чувство и човешкия облик.

Рекламите се завъртат в САЩ от 1 април.

В един от трите рекалми клипа участват починалият американски легендарен актьор Гари Купър и бившата баскетболна звзда Карийм Абдул-Джабар.

В другите клипове обаче са снимани най-обикновени хора, които имат екстремна професия, или водят интересен живот, като например датски пожарникар или южноафрикански ветеринар, който ползва своя Mercedes докато лекува лъвове в пустинята.

Компанията ще разчита най-вече на представянето на новите модели, сред които обновения модел на дизеловия Mercedes E320 CDI, който ще излезе през април на базова цена 50 000 долара.

Mercedes е продал 218 000 коли в САЩ през миналата година, или ръст с 3% в сравнение с 2002 г. Този ръст обаче е по-малък от този при конкурентите от BMW, Lexus и Cadillac. Проджбите на германският гигант за първите два месеца на 2004 г. са паднали с 1%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:54 | 11.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още