Продавана като “чиста трапезна вода” в пластмасова бутилка със син цвят (за да извиква идеята за чистотата на естествения извор според говорители на компанията), водата всъщност влиза в завода на Coca-Cola през тръбите на Thames Water, британска компания за водоснабдяване, на цена 0,0316 пенса (0,004 евро) за половин литър.
В отговор на обвинението, че Coca-Cola продава вода, която лондонският потребител може да си сипе с едно врътване на кранчето, от американската компания заявяват, че получената от Thames Water вода се подлага на допълнително пречистване чрез три последователни филтъра преди да достигне етапа на “обърнатата осмоза”, за да се премахнат “всички бактерии, други вируси, соли, минерали, захари, протеини и токсични частици”.
“След това добавяме минерали, за да придадем на водата по-добър вкус”, допълват от Coca-Cola.
Coca-Cola отдели бюджет от 7 млн. лири (10,15 млн. евро) за маркетинговата си кампания на водата Dasani във Великобритания.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.