IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Американската рекламна индустрия полудя по звездите

14:30 | 19.12.03 г.
Автор - снимка
Създател
Американската рекламна индустрия полудя по звездите
Памела е най-желаното лице и тяло за реклама в Америка

Американската рекламна индустрия става все по-обсебена от използването на звезди в рекламите. Причина за този “глад” за звезди в рекламите е все по-засилващата се истеричност на американците към известните личности, които почти обожестяват.

Американската млечна индустрия инвестира 70 млн. долара годишно, за да се фокусира върху едно – звездите с мустаци от мляко.

От 1995 г. почти всички супер известни личности са присъствали в известния рекламен спот с мустаци от мляко - от Мохамед Али до Бритни Спиърс.

През февруари ще бъде излъчена юбилейната 200-на реклама с участието на звезда, която е оцапана с мляко и рекламира полезността на продукта.

Името на звездата обаче още е тайна.

В момента манията по звездите е по-голяма от всякога, коментира USA Today. Медиите знаят този факт и го експлоатират. Рекламодателите също. Звездите надуват банковите си сметки. И всички са доволни.

Пример за лудостта по звездите е Арнолд Шварценегер. Терминатора бе избран за губернатор на Калифорния и акумулира такова обществено внимание и подкрепа, че помете конкуренцията.

Дженифър Лопез също е супер желан обект за реклама. Латино-звездата събира тълпи от фенове където и да се появи, както и нейния колега Джъстин Тимбърлейк. Двамата се славят и като най-капризните звезди – Дженифър не ляга в чаршафи, които струват по-малко от 2 000 долара, а Джъстин иска в спалнята на всеки хотел, където отсяда, да му монтират огледало над спалнята. Капризите обаче също наливат вода в мелницата на известните и богатите – привличат внимание, рекламодатели, пари и бизнескръгът се затваря.

Легендарният милиардер Доналд Тръмп казва, че никъде не излиза сам. “Ужасно е. Като ме видят, хората ме блъскат, опитват да ме докоснат, сякаш се надяват, че като ме пипнат и на тях ще им провърви и ще станат богати”.

Други бизнес икони обаче ни най-малко не се смущават от факта, че са известни. Създателят и издателят на “Плейбой” Хю Хефнър не се отказва от допълнителни доходи. 77-годишният плейбой участва като рекламно лице на хамбургерите Carl"s Jr и съвсем без да се притеснява яде от сандвичите в реклами на компанията.

Един от всеки трима американци е впечатлен от рекламите с участието на известни личности и се радва на звездите, сочи скорошно изследване.

Високите технологии също помагат на звездите да пращат послания до фенове и рекламна аудитория. “Интернет скъси дистанцията между хората и звездите”, казва журналистката Дела Фемина.

“Ние виждаме по-често звездите, отколкото нашите родители или деца. Образите на известните личности ни заливат отвсякъде”, добавя тя.

Сред най-горещите звезди в Америка сега са Памела Андерсън, фигуристката Мишел Куан, хип-хоп звездата Миси Елиът и още един куп знаменитости.

Бившата “спасителка на плажа” се радва на 180 млн. търсения на ден в мрежата. Супер сексапилната звезда даже участва в благотворителни кампании, като тази за защита на животните. Със сигурност много мъже са се отказали поне за една вечер от месото, след като Памела се появи в провокативен постер, прикрита само със зелеви листа.

Не по-малък интерес буди и фигуристката Мишел Куан. Нисичката принцеса на леда бе обявена за най-популярната спортистка в САЩ и предизвиква огромен интерес – по-голям дори от сестрите Уилямс. Двете черни пантери на тениса обаче не остават по-назад. Миналата седмица по-малката сестра Серена Уилямс подписа рекорден договор с Nike за 40 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:05 | 01.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още