Какво е бъдещето на детройтската индустрия и дали най-накрая не се вижда надежда за по-добри времена. Този въпрос е на дневен ред, след като трите големи автомобилни производителя Ford, General Motors, и Chrysler отбелязаха край на спада и дори записаха лек растеж. Междувременно в Детройт, родното място на трите автомобилни гиганта, се появяват и нови по-малки производители, съобщава BBC.
В началото на месеца в града се проведе конференцията „The Big M“, посветена на проблемите на производството и начините за неговото усъвършенстване. „Трябва да помислим как непрекъснато да се усъвършенстваме, как да взимаме идеи от всякъде, да прилагаме отворени иновации“, заяви на събитието Кристин Фуртстрос, директор в General Electric.
Цифровизацията на производството е двигателят на настоящата „трета индустриална революция“, счита Джъстин Фишкин, ръководител в Local Motors. Облакът позволи да се работи по даден проект без значение от разстоянието, но когато тази информация се предаде на машина, която да произведе нужното според изискванията, това вече ще е директно дигитално производство, смята експертът.
Адриан Прайс от Ford счита, че иновацията, въведена от създателя на компанията, все още играе роля в световното производство. Поточната линия „се използва навсякъде по света и ще е двигател за мащабното производство и за в бъдеще“, смята Прайс.