IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Nestle се обръща към бутилираната вода в САЩ

Швейцарският хранителен гигант ще построи седем нови производствени линии в САЩ през 2015 г. и ще инвестира до 200 млн. долара

15:22 | 08.04.15 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Nestle SA цели да се възползва от нарастващите притеснения за здравословния ефект от консумацията на газирани напитки като предостави нови продукти и увеличи инвестициите си в огромния американски пазар. Компанията иска да подобри доходността на своя световен бизнес с вода, съобщава The Wall Street Journal.

Nestlе ще пусне още ароматизирани версии на своите пенливи води - включително нов аромат на зелена ябълка за Perrier и вкус с череша и лимон за Poland Spring – за да се възползва от нарастващата потребителска предпазливост към сладките и газирани напитки. Много от новите ѝ продукти ще се продават в тънки кутии с нов дизайн, насочени към освежаване на марката.

Швейцарският хранителен гигант удвоява усилията си в САЩ, където ще построи седем нови производствени линии тази година и ще инвестира до 200 млн. долара. Новият производствен капацитет е приблизително два пъти по-голям, отколкото компанията е добавила през последните пет години взети заедно.

Главният изпълнителен директор на Nestlé Waters Марко Сетембри заяви, че скорошната промяна на пазара подкрепя стратегията на компанията - продажбите на вода бързо нарастват и биха могли да надминат газираните безалкохолни напитки по обем в САЩ до 2017 г., твърди Beverage Marketing Corp.

„Те искат мехурчета", каза Сетембри за хората, които са се отказали от газираните напитки. „Но те искат здравословни мехурчета".

Усилията на Nestle идват като опит за засилване на ефективността на нейния бизнес с вода, който има нисък марж на печалба. Nestlé Waters генерира марж от 9,7%, което е най-ниското ниво в империята на Nestlе. Като цяло, Nestlе има марж от 15,3%.

Промяната в бизнеса с водата на Nestle е важен, тъй като той генерира 8% от общите продажби на стойност 91,6 млрд. швейцарски франка (95,38 млрд. долара).

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:05 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още