Verizon Communications надмина средната прогноза на анализаторите за печалбата си, като същевременно увеличи приходите си от безжични услуги, макар че загуби повече клиенти на дребно от очакваното, пише Bloomberg.
Най-големият телекомуникационен оператор в Съединените щати отчете 1,15 долара печалба на акция за първото тримесечие, като се изключат някои елементи. За сравнение средната прогноза беше за 1,12 долара. Оперативните приходи от 33 млрд. долара не изпълниха очакванията за 33,2 млрд. долара.
Главният изпълнителен директор Ханс Вестберг заяви, че компанията е „на път“ да изпълни финансовата си прогноза.
Цената на акциите на компанията се повиши с 3,8% преди началото на борсовата сесия.
През последните години базираната в Ню Йорк Verizon загуби позиции в ръста на броя на абонатите за сметка на конкурентите. За да си възвърне инерцията, тя намали цените на своите неограничени планове и предложи допълнителни предимства като пакетни стрийминг оферти за Netflix и Max.
За първите три месеца на годината Verizon обяви, че е загубила 158 хил. клиенти на мобилните услуги на дребно, в сравнение с прогноза за загуба на 100 300 клиенти. Спадът е по-малък в сравнение с този през същото тримесечие на миналата година, а Verizon твърди, че нейният потребителски сегмент е записал най-доброто си тримесечно представяне от 2018 г.
Общите приходи от мобилни услуги са се увеличили с 3,3% до 19,5 млрд. долара, подкрепени от ценовите увеличения и от факта, че повече хора са избрали премиум планове, посочва Verizon.
Интернет бизнесът на Verizon е преживял бум през тримесечието. Компанията отчете, че е прибавила нетно 437 хил. потребители на широколентови услуги – най-големият брой от повече от десетилетие.
Потребителите на фиксирани безжични услуги на Verizon са се увеличили с 203 хил. в потребителския сегмент и със 151 хил. компании, които са подписали договор през тримесечието.
Тази година цената на акциите на Verizon се повиши със 7,4% до понеделник, изпреварвайки конкурентите AT&T, който записа понижение с 1,6% през същия период, и T-Mobile US, който напредна с 1,3% през това време.