IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Vivacom с награда „Бизнес хонорис кауза“ за принос в развитието на образованието

Призът е за подкрепата на Олимпийските отбори по природни науки, която телекомът осигурява чрез инициативата Операция „Жълти стотинки“

15:26 | 07.07.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Vivacom
Снимка: Vivacom

Vivacom беше отличен в категория „Принос за развитие на образованието“ на наградите за социално отговорно предприемачество „Бизнес хонорис кауза“ в националната кампания на „24 часа“. Призът е за подкрепата на Олимпийските отбори по природни науки, която телекомът осигурява през последните две години чрез инициативата Операция „Жълти стотинки“.

„Vivacom има редица програми, чрез които дава възможност на младите хора да развиват своите знания, умения и таланти още докато учат - лятната ни стажантска програма, техническата академия, практикантската програма и други. Но признанието за инициативата Операция „Жълти стотинки“ има и огромна емоционална стойност за нас, защото е свързано и с подкрепата на невероятните надежди от Олимпийските отбори по природни науки, които Vivacom подкрепя при подготовката им за участие в международни състезания“, коментира Любомир Малоселски, Директор „Продукти и услуги“ във Vivacom, който прие наградата от името на телекома.

В края на юни Vivacom отбеляза десетото юбилейно издание на Операция „Жълти стотинки“, в резултат на което подкрепи Олимпийските отбори по природни науки с общата сума от над 53 000 лева. Тази сума бе използвана за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика, химия и млади физици в различни международни състезания.

Благодарение на Vivacom, стотиците партньори в цялата страна и посланиците на Операция „Жълти стотинки“ през годините са подкрепени значими социални каузи, които променят живота на деца в неравностойно положение към по-добро или подкрепят младите хора в разгръщането на техните таланти. Събраните и дарени средства в десетте издания на инициативата са над 790 000 лева.

От 2010 година досега инициативата е подкрепила още 4 каузи - създаването на първия Център за деца с дислексия и аутизъм; изграждане и функциониране на 2 центъра за временно настаняване от семеен тип за изоставени бебета - проект на фондация „Надежда за малките“; изграждане и функциониране на 2 наблюдавани жилища за временен подслон на младежи, напуснали домовете за сираци - проект на Фондация за социална промяна и включване; и подпомагане на функционирането на „Център за Надежда“ за деца с множествени увреждания в София - проект на фондация "I can too".

Кампанията „Бизнес хонорис кауза“ на „24 часа“ отличава социално отговорните компании, които повишават качеството на живот в регионите в страната, където развиват дейността си. Тези компании подпомагат училища, болници, възстановяват културно-исторически обекти, грижат се за природата, организират стажантски програми, помагат на деца, лишени от родителски грижи.

Последна актуализация: 15:26 | 07.07.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от IT и телекомуникации виж още
Финанси виж още