IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Платеното паркиране вече е бързо и лесно с „Моят A1”

Новата функционалност на приложението работи със зоните в 10 български града

12:43 | 26.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Илюстрация: А1
Илюстрация: А1

Липсата на информация за тарифи, граници и работно време е проблем, с който се е сблъсквал всеки у нас при паркиране в платените (сини и зелени) зони. Неволните грешки при SMS изписването на номера на автомобила пък винаги носят риск от солена глоба. Нова функционалност на приложението „Моят A1” дава решение на всичко това, като предлага на потребителите възможност лесно да управляват платения престой на автомобилите си.

Новата секция „Паркиране с SMS“ е достъпна в „Моят A1” както за Android, така и за iOS. При стартирането си тя автоматично локализира устройството, като показва границите на съответните паркинг зони на карта. 

След първоначалното въвеждане, приложението запомня данните на автомобила, като дава възможност за запазване на повече от едно МПС. Потребителят може да изпрати SMS за удължаване на престоя директно през приложението, както и да заплати за престой в зона, дори когато е извън обхвата ѝ.

Приложението автоматично показва оставащото време за платено паркиране, като уведомява и за оставащи последни 5 минути от него. Допълнително удобство е изпращането на съобщения директно за сутринта на следващия ден – така отпада рискът в самото началото на работното време на зоната автомобилът да се окаже със скоба или репатриран. Тази функционалност се предлага на територията на общините, чиито системи поддържат т.нар. отложено паркиране.

Сумата за заплащане на паркирането се начислява към сметката на абоната или се приспада от баланса на предплатените карти.

„Паркиране със SMS” в „Моят A1” ще стартира от София, Бургас, Пловдив, Русе, Стара Загора, Благоевград, Дупница, Ямбол, Враца и Велинград. Това е поредната полезна функционалност в приложението за самообслужване на клиенти на телекома. Платформата дава възможност за управление на услугите, плащане на сметки и преглед на детайлна информация бързо и лесно 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.

Последна актуализация: 12:43 | 26.10.22 г.
Най-четени новини
Още от IT и телекомуникации виж още
Финанси виж още