Snap се отказва от бъдещото развитие на своята летяща селфи камера Pixy по-малко от четири месеца след като пусна продукта публично, твърдят източници, запознати с въпроса. Така тя се превърна в поредната технологична компания, която коригира продуктовите си планове по време на икономическите предизвикателства, пише Wall Street Journal.
Главният изпълнителен директор на Snap Евън Шпигел наскоро е казал на служителите по време на обичайна сесия за въпроси и отговори за решението, свързано с дрона Pixy. Спирането на развитието на проекта е част от по-мащабната промяна в приоритетите, свързани с ресурсите на компанията, е казал Шпигел на служителите, твърдят източниците.
Pixy е малък дрон, който излита от ръката на човек и може да кацне обратно на нея. Той беше представен в края на април по време на годишната среща на партньорите на Snap, като началната му цена беше 230 долара. Когато се появи на пазара, Шпигел каза, че планира да продаде само ограничено количество от устройствата.
Snap ще продължи да продава Pixy в сегашния ѝ вид, казва източник, запознат с въпроса. Камерата все още е налична за онлайн покупки.
Компанията, която стои зад социалната мрежа Snapchat, беше силно засегната от промените на пазара на дигитална реклама, като през юли записа най-слабия си тримесечен растеж. Цената на акциите на гиганта спадна с близо 40% след обявяването на резултатите.
Освен това Snap се бори и с промените, които Apple направи в политиките си за поверителност, които засягат рекламния ѝ бизнес, както и този на други социални мрежи. Стойността на книжата на Snap е потънала с повече от 80% през последната година.
Отдръпването от Pixy повтаря действията на други технологични компании, които вече започнаха да пренасочват ресурси в последните седмици. Компанията майка на Facebook – Meta Platforms, постави приоритет върху усилията около икономиката на създателите на съдържание и загърби Facebook News Tab, както и платформата за нюзлетъри Bulletin, писа миналия месец Wall Street Journal. Като цяло компанията отправя поглед към метавселената и усилията за справяне с конкуренцията от приложението за кратки видеа TikTok.
Наскоро Microsoft съкрати служители в групата си Modern Life Experiences, която помага за разработване на софтуерни продукти за потребители.
Пускането на успешен хардуерен продукт отдавна е сред целите на Snap. През 2016 г. Snapchat се преименува на Snap. Тя се опита да бъде компания за камери, вместо да е просто социална мрежа. В крайна сметка пусна очила с камера на тях, наречени Spectacles, които струват 130 долара.


Къде и как да изхвърлим разделно отпадъците си във Варна?
Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
БАН през 2025 г.: Овладей енергията на звездите и предскажи гнева на земята
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
"Алфа Рисърч": ГЕРБ остават първа политическа с 21%, ИТН няма да влязат в НС
Наднорменото тегло е болест: Има възможности за лечение
В Одрин се оплакват от фалшиви 50 лв., използвани от български туристи
Терзиев: СОС да възложи на Световната банка анализ на "Топлофикация - София"
38-годишен затворник почина в линейката, разследват причините