Apple губи повече от 1 млрд. долара годишно от услугата си за стрийминг, съобщи Information в четвъртък, цитирайки двама души, запознати с въпроса.
Технологичният гигант е харчил повече от 5 млрд. долара годишно за съдържание от пускането на Apple TV+ през 2019 г., но е намалил сумата с около 500 млн. долара миналата година, предава Ройтерс.
Apple не е отговорила веднага на запитване на информационната агенция за коментар.
Apple TV+, известна с оригинални сериали като Ted Lasso, The Morning Show, The Shrinking и Severance, изостава от конкурентите си Netflix, Disney+ и Prime Video на Amazon по отношение на абонатите.
Лидерът в индустрията Netflix има общо 301,63 млн. потребители, сочат последни данни, а Disney+ има 124,6 млн., следвана от Warner Bros. Discovery със 116,9 млн.
Apple не разкрива конкретни данни за Apple TV+, но се прогнозира, че е достигнала 40,4 млн. в края на 2024 г., сочат данни на петима абонати, анкетирани от Visible Alpha.
Продукциите на Apple TV+ получиха над 2500 номинации и 538 награди, обяви през януари главният изпълнителен директор Тим Кук.
Докато конкуренцията в стрийминг индустрията се засилва, медийните компании все повече обединяват услугите на по-ниски цени, за да се харесат на потребителите, които са ценово ориентирани.
Apple TV+ е част от пакет, предлаган от Comcast, който комбинира услугата с Peacock и Netflix за 15 долара на месец. Apple TV+ се предлага за 9,99 долара месечно в САЩ, ако се купува отделно.
Компанията също така комбинира Apple TV+ с услуги като iCloud, Apple Music и други в рамките на програмата Apple One.