Walt Disney заяви, че броят на месечно активните потребители на нейните поддържащи реклами стрийминг услуги е достигнал 157 млн., включително 122 млн. в САЩ и Канада.
Данните обхващат потребителите на Disney+, Hulu и ESPN+ и отразяват средната месечна бройка за последните шест месеца. Компанията ги определя като хора, които са гледали съдържание с реклами в продължение на повече от 10 секунди.
"Искахме да сме първите, които предлагат по-голяма прозрачност в индустриалната, що се касае до методологията използвана за оценяване на нашата ангажирани гледащи реклами месечно активни потребители", коментира Рита Феро, президент по глобалната реклама в Disney. Изявлението ѝ беше публикувано по повод търговското изложение CES в Лас Вегас.
Стрийминг пакетите с реклами се оказаха популярни сред потребителите, които са склонни да гледат рекламно съдържание при по-нисък стрийминг абонамент.
Около 60% от новите клиенти се абонират за пакети с реклами, твърди Disney.
През ноември Netflix отчете, че 70 млн. зрители гледат нейните предавания с реклами всеки месец, което е близо два пъти повече спрямо бройката по-рано през 2024 г.