Nintendo придоби базираната в Маями Shiver Entertainment, за да може да предлага повече игри от външни разработчици в следващото поколение на платформата си Switch, пише Bloomberg.
11-годишното студио се фокусира върху адаптирането на видео игри, разработени за една платформа към други – процес, наречен пренасяне. Тя направи това успешно с „Hogwarts Legacy” и „Mortal Kombat 1” за текущата конзола Switch. Nintendo „цели да осигури ресурси на високо ниво за пренасяне и разработване на софтуерни заглавия“, коментира базираната в Киото компания.
Ходът сигнализира за по-голям интерес от страна на Nintendo да предложи съдържание, което да подкрепи предложенията на нейните вътрешни творчески студиа, след десетилетие, в което разчиташе предимно на собствен софтуер, за да стимулира продажбите на конзоли.
Миналата година компанията подписа 10-годишен договор с Microsoft, за да си гарантира, че поредицата игри „Call of Duty” ще бъдат в платформите на Switch в обозримо бъдеще. Сделката за Shiver може да бъде и мярка за преодоляване на съществуващи и бъдещи пропуски в производителността в сравнение с конкурентни конзоли.
„Следващото поколение конзоли на Nintendo се очаква да не бъде толкова мощно, колкото PlayStation 5 или Xbox Series X, поради което сегашната сделка е с цел разширяване на подкрепата за външни разработчици, които правят игри от висок клас за новата платформа“, коментира анализаторът от Toyo Securities Хидеки Ясуда. „Shiver Entertainment свърши чудесна работа при пренасянето на „Hogwarts Legacy” в Switch”.
Наследникът на Nintendo Switch ще бъде окончателно представен до март, обяви компанията в последния си финансов отчет.