IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Спирането на споделянето на пароли в Netflix вече дава плодове

Регистрациите в стрийминг платформата в САЩ остават високи

18:24 | 23.08.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Pexels.com
Снимка: Pexels.com

Регистрациите в Netflix в САЩ остават високи, въпреки спада от рекордното им ниво през юни, след като усилията на стрийминг гиганта срещу споделянето на пароли влязоха в сила през май, сочат данни на изследователската фирма Antenna, цитирани от Ройтерс.

„Любовта е споделяне на парола“, написа Netflix през 2017 г. в някогашния Twitter (сега наречен X), но глобалните ѝ мерки срещу споделянето на пароли подсказаха, че компанията се опитва да открие нови потоци от проходи в един наситен и силно конкурентен пазар.

Привличането на нови абонати и задържането на старите се превърна в трудна задача през последните няколко години, след като клиентите сега има множество възможности – от стрийминг услугата на Walt Disney през Amazon Prime Video на Amazon до Max на Warner Bros Discovery.

Wall Street изрази опасения, че споделянето на пароли може да окаже натиск върху растежа на абонатите. Действията на Netflix обаче успяха да съживят привличането на потребители.

Брутното добавяне на абонати в Netflix е намаляло с 25,7% през юли спрямо предходния месец, след като регистрациите са се увеличили повече от два пъти през юни, посочват от Antenna. Но добавените брутно 2,6 млн. абонати през юли като цяло представляват ръст в сравнение с обичайното, допълва тя.

Миналата година Netflix каза, че ще ограничи споделянето на пароли и ще тества различни подходи на някои пазари.

Компанията прогнозира, че над 100 млн. домакинства са споделили данните си за влизане в платформата с приятели и членове на семейството, които живеят на други места. Това кара анализаторите да очакват, че около 50 млн. потребители в крайна сметка ще създадат свои собствени акаунти.

Около 23% от потребителите, които са се регистрирали през юли, са избрали по-евтиния план, който включва реклами – най-високото ниво откакто планът беше пуснат през ноември. Това е увеличение с 4 процентни пункта спрямо месец по-рано, допълват от Antenna.

Компанията за проучвания извлича данните си за стрийминга от записи на трансакции, като онлайн разписки за покупки и банкова информация.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:25 | 23.08.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още