"Има много аспекти, в които AI може да помогне в търговията. Ние го използваме в някои услуги. Сега голямото предизвикателство е как да го вкараме в културата на компанията и всички служители в компанията да искат да използват такива инструменти", посочи той.
Иван Александров съобщи, че маркетингът вече работи усилено с няколко инструмента с изкуствен интелект. "Целта ни е, малко през проба-грешка, докато се учим как работят тези инструменти и докато се развиват, да видим как оптимално могат да се използват, и то така, че да вдигнат продуктивността на нашия екип, за да се изпълняват по-бързо задачите", обясни той.
По думите му в eBag предлагат и ще доставят все повече и най-различни услуги, като сред тях биха могли да бъдат дори химическо чистене и дринк-енд-драйв услуги, като акцент ще са всички сфери, с които разполагат и физическите магазини.
„Физическите магазини няма да изчезнат в бъдеще за сметка на електронната търговия, категоричен е основателят на eBag. – Хората изпитват нуждата от време на време да се разходят и да видят определени неща и да ги пробват дори на място. Но нашият бизнес ще остане изцяло онлайн".
Предприемачът разкри, че в eBag никога не са разполагали „с огромно количество капитал“, докато се разработва платформата. Според него в нашия регион предприемачите са свикнали да работят с много по-малко капитал, но са много по-гъвкави и адаптивни. Той даде пример със своята компания, която започва през 2015 година с личните му спестявания от 100 хиляди лева, а в момента инвестицията е около 7 млн. лева.
„Визията за развитие на бизнеса като цяло е в рамките на 8 до 10 години да успее да достигне оборот от 1 млрд. лева годишно, да покрие цялата страна, като доставя до всяка една точка на страната в рамките на два часа, прогнозира Иван Александров и подчерта, че се акцентира върху логистиката. –Това ще бъде постигнато чрез няколко склада, които ще създадем в определен ред, като първо ще се насочим към райони, които ще осигурят по-голям обем и съответно с времето ще създадем и допълнителните складове“.
Кои са новите и модерни практики в онлайн търговията? Как се развива eBag като бранд? Колко клиенти са оценили платформата за е-търговия? Ще излезе ли на печалба eBag? Променя ли се бизнес моделът на компанията? Каква е спецификата на логистиката, която е един от основните компоненти на предлаганата услуга? Защо портфолиото за онлайн търговеца е най-важното нещо?
Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да гледате тук.