Lyft обмисля да намери партньор или да продаде своя бизнес с велосипеди и скутери. Усилията са част от опита на новия главен изпълнителен директор да съсредоточи усилията на компанията за споделено пътуване върху основния ѝ бизнес, пише Bloomberg.
Lyft заяви, че вече има интерес към нейното звено за споделяне на велосипеди и скутери и че „е съвсем логично Lyft да обърне внимание на надеждните предложения“, гласи изявление на фирмата от днес. По-рано Wall Street Journal писа за плановете на Lyft за бизнеса с велосипеди и скутери.
Главният изпълнителен директор Дейвид Ришър, който пое управлението през април, не губи време и се зае да прави промени в Lyft, за да се опита да я върне към успеха.
Възстановяването на гиганта след пандемията не беше стабилно, а периодът на високите цени на превозите коства пазарния дял на компанията за сметка на по-големия ѝ конкурент Uber Technologies.
Ришър понижи цените за клиентите, като направи съкращения на други разходи, включително се раздели с някои служители. Освен това отмени напълно гъвкавата работна политика на Lyft и нае нов главен финансов директор.
Компанията, която купи операциите за наемане на велосипеди през 2018 г., заяви, че очаква бизнесът с тях и скутерите да остане „значителна част от предложенията на Lyft сега и в бъдеще”.
Компанията оперира на 53 пазара в 15 държави. Миналата седмица Lyft каза, че потребителите са извършили над 1,4 млн. пътувания в мрежата ѝ в САЩ.
Базираната в Сан Франциско Lyft ще отчете финансовите си резултати за второто тримесечие през август.