Warner Bros. Discovery отчете голяма тримесечна загуба, въпреки че сегментът ѝ с услуги, насочени директно към потребителите (DTC), генерира печалба за първи път в историята си, пише CNBC.
Освен това компанията очаква DTC, или стрийминг бизнесът ѝ, да бъде печеливш през 2023 г. – година по-рано от предвиденото, обяви главният изпълнителен директор Дейвид Заслав.
Приходите за първото тримесечие са достигнали 10,7 млрд. долара, като до голяма степен отговарят на очакванията на анализаторите за 10,78 млрд. долара. Компанията отчете 1,1 млрд. долара нетна загуба и коригирана EBITDA от 2,6 млрд. долара.
Подобно на всички големи медийни компании, Warner Bros. Discovery се насочва към видео стрийминга, докато милиони американци се отказват от традиционната платена телевизия всяка година. Компанията приключи тримесечието с 97,6 млн. стрийминг абонати, или с 1,6 млн. повече спрямо предходното тримесечие.
DTS сегментът е генерирал 50 млн. долара печалба през отчетния период.
Warner Bros. Discovery добавя съдържание от Discovery+ към HBO Max и пуска наново услугата си под името Max по-късно този месец. По-рано Заслав обеща, че стрийминг бизнесът ще стане рентабилен до 2025 г. Изпълнителният директор агресивно съкращава разходите за съдържание, включително като премахва сериали и филми от Max, за да помогне на бизнеса да постигне рентабилност.
Warner Bros. Discovery загуби 930 млн. долара свободен паричен поток през тримесечието, до голяма степен заради лихвените проценти и плащания за спортни права.
Компанията завърши четвъртото тримесечие с 49,5 млрд. долара дълг и с 2,6 млрд. долара в брой.