Uber често намира следваща доставка на Косровшахи, докато той е на път да завърши дадена поръчка. Веднъж той кликва върху известието и приложението започва да го навигира към нов адрес, скривайки упътванията за текущата му поръчка. Новите поръчки вече се поставят на опашка, дори и водачите да кликнат върху тях, така че данните за настоящата да не се губят.
В друг случай Косровщахи се появява в ресторант, за да вземе това, което си мисли, че е една поръчка, но в крайна сметка разбира, че е ангажиран с две отделни доставки. Uber комбинира доставки по един и същи маршрут, но по това време приложението не дава яснота за това. В крайна сметка компанията започва да дава повече насоки за пътуванията, които включват повече от една доставка.
Същевременно Косровшахи се сблъсква с проблем, от който доставчиците се оплакват: бакшишите примамки. Става дума за случаите, в които клиенти примамват доставчиците да вземат храната им по-бързо, като въвеждат големи бакшиши в приложението, но след това ги намаляват, когато храната бъде доставена.
Uber все още търси начини да се справи с тази практика. Първоначално тя отне възможността на клиентите на доставки на някои места да намаляват бакшишите след направена поръчка, но откри, че това намалява общите бакшиши. Хората не искат да оставят голям бакшиш, ако храната им не се появи или получат грешна доставка.
Косровшахи си създава навици. Той прекарва уикендите, доставяйки храна, а след това пише най-важните проблеми и потенциалните им решения в Google документ. След това отбелязва служители и включва снимки и скрийншотове, за да покаже проблемите.
А през септември миналата година Косровшахи опитва и да вози пътници. Той купува старата Tesla и започва да взима хора в Сан Франциско. Скоро се сблъсква с най-честите неща, от които водачите на Uber се оплакват.
Общуването с пътниците показва на Косровшахи колко трудно може да е на водачите. Някои преживявания го изцеждат емоционално, особено когато клиентите споделят лични проблеми или говорят за корпоративни тайни на високоговорител, сякаш няма никой друг при тях.
Един от пътниците дори разпознава главния изпълнителен директор на Uber и го пита за съвет за стартъпа си. Косровшахи твърди, че повечето клиенти все пак не са знаели кой е, но като цяло са му дали оценка от 5 звезди. Лидерът на компанията признава, че е бил нервен вечерите преди да прави превози – от притеснение, че рейтингът му може да спадне на следващия ден.