Мъск не е изплашил всички рекламодатели – по време на интервю за Bloomberg Television в края на февруари, Марк Рийд, който управлява най-голямата рекламна агенция в света WPP, заяви, че смята, че Twitter „изглежда много по-стабилен“ спрямо няколко месеца по-рано. „Мисля, че клиентите искат да търсят начини как да се върнат в Twitter”, допълни той. По време на интервюто си на събитието на Morgan Stanley Мъск благодари на Рийд за подкрепата му и посочи Apple и Walt Disney като рекламодатели, които „останаха с нас“.
Докато повечето големи имена се завръщат, някои по-малки рекламодатели запълват местата, чрез които достигат до все още значителната аудитория в Twitter, която по думите на Мъск достигна 250 млн. души дневно. FinanceBuzz е харчил все повече за реклама в Twitter с всяко следващо тримесечие от сделката с Мъск насам и дори не е обмисляла да напусне платформата, твърди Франк Делбек, старши медиен търговец, който ръководи стратегията за социални мрежи на фирмата.
Откакто Мъск е начело, FinanceBuzz всъщност се радва на подобрение в рекламната си ефективност. Компанията основно измерва тази ефективност според това колко потребители посещават нейния уебсайт, след като видят рекламата. Делбек смята, че промените в алгоритъма на Twitter, който контролира къде, кога и защо се показват реклами, са довели до по-добри резултати за нея. Twitter „определено е наравно с други платформи“, посочва той.
През последните седмици Мъск сякаш проявява по-голям интерес към организацията на продажбите на Twitter и промени структурата на отчитане, така че около половин дузина лидери в продажбите сега докладват директно на него, твърди източник, запознат с въпроса
И все пак рекламодателите са притеснени от оттеглянето на екипа по продажбите на Twitter, който значително се смали след съкращенията през октомври. Някои рекламодатели казаха, че са имали нови акаунт мениджъри или търговски представители след това, което е навредило на отношенията и на увереността им, че Twitter ще изпълни обещанията си.
Тези опасения се възродиха в началото на март след пореден кръг съкращения на персонала. Публично беше съобщено, че Крис Рейди, ръководител на продажбите на Twitter, е бил съкратен заесно с колеги, но служители и партньори по-късно осъзнаха, че Рейди все още е в Twitter, което допълнително засили объркването сред рекламодателите.
„Трябва да има ясно разбиране за организацията им“, коментира директор на рекламна агенция. „Отвъд Илон Мъск, кой управлява търговията тук?“