Огромна конкуренция на пазара за стрийминг
„Netflix завърши годината със звездно представяне", смята анализаторът на Hargreaves-Lansdown Софи Лунд-Йейтс. „Докато Wall Street страда от опасения за рецесия и тревогите на Федералния резерв, огромният успех на Netflix внесе така необходимия оптимизъм“.
След неотдавнашните "тревожни" резултати концернът заявявал, че „сега е проправен пътят за по-дългосрочен растеж". Това става възможно благодарение на силното предлагане на съдържание. Въпреки това не е изключено да има допълнителни съкращения на работни места: Netflix се бори с „огромната" конкуренция на пазара. „В действителност за корпорацията е огромна задача да не бъде изпреварена от по-пъргави конкуренти“, казва още Софи Лунд-Йейтс.
Тъй като потребителите затягат коланите си заради повишаващите се цени и отслабващата икономика, Netflix се бори с отлива на клиенти през по-голямата част от миналата година. Поради тази причина и поради ожесточената конкуренция от страна на конкуренти като Amazon Prime и Disney+ компанията въведе, наред с други неща, по-евтин абонамент, поддържан от реклами.
През есента на 2022 г. пионерът в стрийминга отново отбеляза ръст, макар и в много по-малък мащаб, отколкото през предходните години.
Засилената конкуренция от страна на Disney, HBO, Apple Inc. и др. възпрепятстваше растежа на Netflix през последните няколко години. Компаниите изтеглиха много от популярните си заглавия от Netflix, за да ги използват за собствените си услуги, а броят на хората, които се отказват от Netflix, се увеличи. Но Netflix вярва, че по-евтиното ниво, подкрепено от реклами, за потребителите, които са по-внимателни към разходите си, и борбата с хората, които споделят пароли, ще увеличат растежа. Тя твърди, че повече от 100 милиона души използват услугата, без да плащат за нея.
Netflix въведе реклами през ноември, след като години наред позиционираше услугата си като алтернатива на поддържаната от реклами телевизия. Според доставчици на данни от трети страни ефективността на рекламното ниво е била различна. По данни на Antenna това е бил най-малко популярният план на Netflix през първия месец, а рекламодателите твърдят, че услугата е донесла по-малко зрители, отколкото компанията е предвиждала. Но според Ampere Analysis новото ниво е довело до рязък ръст на новите регистрации през първия ден и е увеличило дела си в регистрациите в Netflix през декември.
Netflix заяви, че е доволна от напредъка си и че рекламното ниво е привлякло нови, чувствителни към разходите клиенти. Повечето от хората, които избират рекламното ниво, са нови клиенти, а не такива, които преминават от по-скъп план. През последното десетилетие компанията почти удвои цената на най-популярния си план.
Рекламата е възможност за високи приходи и главният финансов директор Спенсър Нойман прогнозира, че рекламният бизнес на Netflix ще изпревари този на Hulu. Компанията също така заяви, че следи ръста на безплатните услуги, поддържани от реклами, и би била отворена да изпробва този модел в бъдеще.
Докато няколко други медийни компании преживяха трудни промени в ръководството през последните няколко години, ръководството на Netflix завърши разговора си за приходите в четвъртък, като благодари на Хейстингс. Той побърза да напомни на всички, че това не е „Сбогом“, а „До скоро“. Той все още притежава акции на компанията на стойност над 1,6 млрд. долара.
преди 1 година До: Boicho Popov Е, като има грешка,има и прошка:)).Бързо реагира иначе, поздравления. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година До: evlogiУжасно съжалявам, личи си, че не съм го гледал, но пък трябваше да проверя. Благодаря отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Хехеее..Бойчо бе, сериалът не се казва "Сряда".Вярно,че на английски заглавието е Wednesday,но в случаят тва е име на човек, ане ден от седмицата..Уеднесдей Адамс в случая... отговор Сигнализирай за неуместен коментар