IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Nike отваря свой магазин за виртуални маратонки

Компанията продължава да инвестира в метавселената

18:26 | 14.11.22 г.
Снимка: Demetrius Freeman/Bloomberg
Снимка: Demetrius Freeman/Bloomberg

Nike отваря онлайн магазин и платформа за търговия с виртуални маратонки, докато мениджмънтът на компанията засилва инвестициите си в метавселената, пише Bloomberg.

Най-големият производител на спортни стоки в света ще пусне собствени продукти в платформата Swoosh, а потребителите ще могат да колекционират и да показват покупките си в нея. Дигиталните продукти ще включват различни модели, а някои ще отключват достъп до физически стоки, други ще бъдат налични във видео игри или ще предоставят достъп до събития в реалния живот. Регистрациите ще бъдат отворени на 18 ноември.

„Навлизаме във фаза на тестване и учене“, коментира в интервю Рон Ферис, ръководител на Nike Virtual Studios. „Все още не знаем напълно какво ще бъде поведението на потребителите, що се отнася до виртуалните продукти“.

Nike е фокусирана върху въвеждането на продуктовата категория сред потребителите и ще направи турне в шест града, за да образова купувачите по отношение на web3 и блокчейн технологията. Всички продукти ще се предлагат на цени в щатски долари, за да се намали волатилността и процесът да бъде познат за новите купувачи. Първата колекция се очаква да дебютира през януари.

Някои атлети, сключили договори с Nike, ще имат собствени виртуални витрини в сайта. Отделни създатели също така ще могат да помагат за разработката на продукти с Nike чрез различни предизвикателства за общността, като ще могат да печелят отчисления от дизайните си.

През последната година Nike активно инвестира в метавселената, като вече има отделен екип по дизайна, насочен към дигиталните начинания. Миналата година компанията започна да защитава търговски марки за виртуалните си стоки, създаде свой виртуален свят в Roblox и придоби създателя на виртуални маратонки RTFKT.

Тези усилия вече се отплащат. Nike спечели близо 200 млн. долара от NFT продукти (незаменяеми токени), като по този показател значително изпреварва други играчи в сферата на модата като Adidas, Gucci и Dolce & Gabbana, сочат данни от август на компанията за блокчейн проучвания Dune Analytics.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:27 | 14.11.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още