IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Prada изпреварва модните си конкуренти с помощта на бранда Miu Miu

Марката се радва на особена популярност сред поколението Z

16:52 | 30.10.24 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Приходите от продажби на Prada са нараснали през последното тримесечие, след като богатите купувачи са се насочили към чантите Arcadie и жилетките от кашмир на Miu Miu, пише Bloomberg.

Сравнимите приходи от продажби на дребно на италианската модна група са се увеличили с 18% през третото тримесечие, съобщи листната в Хонконг компания. Приходите на най-големия бранд на гиганта – Prada, са нараснали с 1,7%, докато тези на Miu Miu са се увеличи повече от двойно през периода.

Prada превъзхожда конкурентите си в модния сегмент от висок клас благодарение на успеха на продуктите ѝ сред поколението Z (родените между 1996 и 2009 г.) и по-специално благодарение на изключителния темп на растеж на марката Miu Miu.

Последната беше и най-горещият бранд през отчетния период, като се е изкачила с една позиция спрямо предходното тримесечие в индекса Lyst, който проследява търсенията и споменаванията в социалните мрежи. Prada остава трета. Според индекса, по-специално чантата Arcadie на Miu Miu, е особено популярна. Мини версията ѝ започва от 1850 евро във Франция.

Prada подчертава „по-предизвикателните пазарни условия“ в Азиатско-Тихоокеанския регион през периода, които са били пречка пред нейните конкуренти на пазара на луксозни стоки – от LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton до собственика на Gucci - Kering.

Миуча Прада, внучката на основателя на групата, е творчески директор на Miu Miu и поделя тези задължения в Prada с Раф Саймънс.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:52 | 30.10.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още