Приходите от продажби на Prada са нараснали през последното тримесечие, след като богатите купувачи са се насочили към чантите Arcadie и жилетките от кашмир на Miu Miu, пише Bloomberg.
Сравнимите приходи от продажби на дребно на италианската модна група са се увеличили с 18% през третото тримесечие, съобщи листната в Хонконг компания. Приходите на най-големия бранд на гиганта – Prada, са нараснали с 1,7%, докато тези на Miu Miu са се увеличи повече от двойно през периода.
Prada превъзхожда конкурентите си в модния сегмент от висок клас благодарение на успеха на продуктите ѝ сред поколението Z (родените между 1996 и 2009 г.) и по-специално благодарение на изключителния темп на растеж на марката Miu Miu.
Последната беше и най-горещият бранд през отчетния период, като се е изкачила с една позиция спрямо предходното тримесечие в индекса Lyst, който проследява търсенията и споменаванията в социалните мрежи. Prada остава трета. Според индекса, по-специално чантата Arcadie на Miu Miu, е особено популярна. Мини версията ѝ започва от 1850 евро във Франция.
Prada подчертава „по-предизвикателните пазарни условия“ в Азиатско-Тихоокеанския регион през периода, които са били пречка пред нейните конкуренти на пазара на луксозни стоки – от LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton до собственика на Gucci - Kering.
Миуча Прада, внучката на основателя на групата, е творчески директор на Miu Miu и поделя тези задължения в Prada с Раф Саймънс.