VF Corp., компанията, която притежава марките Vans и North Face, отчете тримесечни приходи, които надминаха очакванията на Wall Street, пише Bloomberg.
Цената на акциите се повиши с 19% по време на следборсовата търговия. Стойността им се бе понижила с 11% от началото на годината до приключването на борсовата сесия.
Базираната в Денвър компания отчете коригирана печалба на акция в размер на 60 цента, което е значително над очакванията на анализаторите за 38 цента. Приходите за фискалното второ тримесечие, завършило на 30 септември, леко са надминали очакванията. Брутният марж е достигнал 52,2%, над резултата от 51,3% година по-рано.
Въпреки че приходите от продажби на North Face, Vans, Timberland и Dickies са спаднали на годишна база, пониженията са по-ниски от тези през предходното тримесечие.
Компанията работи по завръщането към успех на дейността си в САЩ. Главният изпълнителен директор Бракен Дарел, който се присъедини към компанията през юли 2023 г., направи няколко промени в мениджмънта, за да се опита да възстанови брандовете, сред които се нареждат още Altra, Eastpak, Icebreaker и Jansport.
Нетният дълг към края на тримесечието е 5,7 млрд. долара, което е с около 446 млн. долара по-ниско спрямо същия период година по-рано. Даръл коментира, че след продажбата на марката Supreme по-рано този месец, компанията се е насочила към изпълнениена ангажимента си да изплати дълг от 1 млрд. долара на VF, дължим към декември 2024 г.
При представянето на финансовите резултати Даръл коментира, че компанията ще „даде по-задълбочен поглед към плановете си“ в презентация на деня на инвеститорите на 30 октомври.