Levi Strauss се прицели към феновете на певицата Бионсе в понеделник, подсказвайки за потенциално сътрудничество със звездата в публикация в Instagram, пише CNBC.
Цената на акциите за кратко се повиши след новината.
Публикацията включва снимка на жена, носеща каубойска щапка и яздеща кон, а надписът гласи „INTRODUCING: A New Chapter”. Отвъд препратките към най-новия албум на Бионсе Cowboy Carter, Levi’s също така отбеляза акаунта на суперзвездата в публикацията, подхранвайки еуфорията на нейната фен база, известна като Beyhive.
Кънтри албумът на Бионсе, публикуван по-рано тази година, включва песен с името Levi’s Jeans.
Напоследък денимът отново е във възход, а брандове като American Eagle и Abercrombie & Fitch използват тенденцията, за да съживят продажбите си.
Приходите на Levi за второто тримесечие не изпълниха очакванията на Wall Street, но мениджърите на марката вярват, че бъдещето на денима е светло. Главният изпълнителен директор Мишел Гас коментира пред анализатори при представянето на отчета, че увеличаването на популярността на денима никога не е била по-голяма, особено при дрехите, различни от панталони, като дънкови поли или рокли.
Представители на компанията не са отворили веднага на запитването за коментар пред CNBC относно потенциалното сътрудничество с Бионсе.