Dolce & Gabbana Holding отчете по-голяма оперативна загуба от очакваното, като показателят достигна 13 млн. евро за фискалната година до март. Това се случи, след като гигантът увеличи инвестициите в мрежата си от магазини и подразделението си за красота, предава Ройтерс.
През предходната фискална година оперативната загуба е била 1 млн. евро, показват документи, подадени в Италианската търговска камара.
Въпреки че изисква по-високи инвестиции, решението на интернализиране на козметичния бизнес, което Dolce & Gabbana взе, увеличи приходите, разкриват документите.
Холдингът, който контролира италианската модна къща, основана от дизайнерското дуо Стефано Габана и Доменико Долче, отчете 17% ръст на приходите до 1,87 млрд. евро за 12-те месеца до 31 март.
Приходите от продажби в Европа, която носи 50% от продажбите на подразделението за мода и стоки за дома, са се увеличили с 6 на сто на годишна база. Приходите в други ключови географски области са се понижили, като на американския пазар са записали 13% спад.
Търсенето на луксозни стоки се охлади по света след изключително силното възстановяване след пандемията, което представлява голямо предизвикателство за някои марки, докато представянето в сектора варира значително.
През юли Ройтерс писа, че в близко бъдеще Dolce & Gabbana вероятно ще потърси миноритарен инвеститор, след като главният изпълнителен директор Алфонсо Долче каза пред италиански вестник по-рано същия месец, че модната къща може да направи или това, или да обмисли листване на борсата.