IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Завръщането на модата от 90-те носи добри резултати за Abercrombie

Компанията успя да надмине прогнозата за приходите си за първото тримесечие

11:42 | 30.05.24 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Цената на акциите на Abercrombie & Fitch се повиши, след като търговецът на дребно успя да надмине прогнозите за приходите си от продажби за първото тримесечие, продължавайки възстановяването си от спада на продажбите на тийнейджърска мода, пише Bloomberg.

Цената на акциите на компанията се повиши с 24%, записвайки най-големия си ръст от май 2023 г. Книжата на Abercrombie вече достигнаха исторически ръст и от началото на годината повишиха стойността си повече от два пъти.

Приходите на фирмата са нараснали за шесто поредно тримесечие до 1 млрд. долара, а печалбата се е увеличила заради по-малкото промоции. Приходите от продажби в обектите на Abercrombie, отворени от поне година, са се повишили с 29% през периода, спрямо очакваните 17% от двама анализатори, анкетирани от Bloomberg. Приходите от продажби на бранда Hollister са се увеличили с 13 на сто, над прогнозата за 8% ръст.

Главният изпълнителен директор Фран Хоровиц твърди, че Abercrombie обичайно е разчитала на 30-50% намаления, за да привлича купувачи. „Днес това, което прави клиента щастлив, са 15 или 20%“, коментира тя пред Bloomberg Television.

Компанията продължава да се грижи за бързо променящите се вкусове на поколенията Z и Y, с разширени предложения, обхващащи от сватбено до офис облекло. Роклите и новите тенденции в денима, включително широките крачоли и широките дънки с ниска талия, са помогнали за увеличаване на продажбите, коментира Хоровиц при представянето на финансовия отчет. В Hollister – бранд, ориентиран към тийнейджърите, подразделението за мъжко облекло се е върнало към растежа.

Сега компанията очаква нетните ѝ приходи от продажби да нараснат с около 10% за годината, спрямо по-ранна прогноза за 4-6% повишение.

Конкурентите нямат същия късмет. VF Corp., собственик на марките Vans и Timberland, отчете седмо поредно тримесечие на свиване на приходите, като всеки от основните ѝ брандове е записал загуба.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:43 | 30.05.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още