Converse съкращава работни места, докато компанията майка Nike се разделя със служители в различни подразделения, опитвайки се да спести разходи, пише Bloomberg.
Nike прилага план за намаляване на разходите с 2 млрд. долара, който включва съкращаване на 2% от работната сила. Съкращенията засегнаха централата в Орегон в рамките на два кръга, а процесът се очаква да приключи до края на фискалната година, гласи вътрешна бележка, разгледана от Bloomberg News.
Базираната в Бостън Converse има собствени звена за разработка на продукти, верига на доставките и маркетингови функции, които са специфични за бранда. Марката не използва технологии от Nike в своите продукти.
Converse „пренастройва някои от нашите екипи, за да поддържа по-добре бъдещия растеж“, коментира говорител на звеното. „Можем да потвърдим, че общите промени в работната сила на Converse са сключени в цялостния план за намаляване на броя на служителите на Nike с 2%”.
Към май миналата година Nike имаше близо 84 хил. служители по цял свят. Converse, известна със своите маратонки Chuck Taylor и One Star, носи около 5% от общите приходи от продажби на Nike.