IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Uniqlo вижда Европа като ключов пазар за постигане на продажби от 10 трлн. йени

Модната компания се разраства бързо в Европа след първоначалния срив в началото на 2000 г.

16:04 | 11.04.24 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Компанията Fast Retailing Co., собственик на Uniqlo, разглежда Европа като ключов пазар за растеж на марката и заяви, че годишните продажби в региона в крайна сметка могат да достигнат 1 трилион йени (6,5 млрд. долара), предава Bloomberg.

Европейските купувачи ценят качеството, материите и дизайна, заяви Таку Морикава, главен изпълнителен директор на Uniqlo Europe, след като Fast Retailing публикува финансовите си резултати. "Продуктите на Uniqlo наистина отговарят на нуждите на тези потребители", смята той.

Uniqlo се разраства бързо в Европа след първоначалния срив в началото на 2000 г., когато се наложи да затвори магазини в Обединеното кралство. Компанията предвижда рекордни резултати в региона през настоящата фискална година, която приключва през август.

Fast Retailing съобщи, че оперативната печалба за второто тримесечие е нараснала със 7% до 110,5 млрд. йени, което е под средната оценка на анализаторите от 118,06 млрд. йени. Компанията планира да открие 10 магазина в Европа до края на тази фискална година в градове като Рим, Ница и Единбург.

Разширяването на дейността в Европа е част от плана на основателя на Fast Retailing Тадаши Янаи да се превърне в глобален търговец на дребно с годишни продажби от 10 трлн. йени.

"Продажбите във всеки магазин в Европа всъщност са много по-големи, отколкото в магазините в Япония, така че това влияние ще бъде ключово в бъдеще", казва още Морикава.

Според него европейската мрежа на Uniqlo възлиза на по-малко от 0,5% от пазара на облекло в региона, който възлиза на 70 трлн. йени. За да увеличи пазарния си дял, марката планира да разшири дейността си в региони, в които все още няма присъствие.

През последните години броят на младите потребители и тези от женски пол на Uniqlo на Стария континент нарасна рязко и марката възнамерява да се погрижи за тези клиенти, като следи отблизо техните предпочитания, изтъква Морикава.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:05 | 11.04.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още