Акциите на PVH Corp. се сринаха с 20% в късната търговия в САЩ, след като компанията даде насоки за годишните продажби под очакванията, съобщава Bloomberg.
Модната компания, която притежава марките Tommy Hilfiger и Calvin Klein, заяви, че очаква приходите за тази година да се свият с 6% до 7% спрямо ръст от 2% миналата година.
Макар че очакваният спад се дължи на продажбата на Heritage Brands – бизнеса с продукти за жени, компанията отбелязва още трудната макроикономическа среда, най-вече в Европа.
PVH изпълнява план за трансформация, фокусиран върху заздравяването на марките Calvin Klein и Tommy Hilfiger, които загубиха инерция сред потребителите през последните години. През четвъртото тримесечие, което включва важния празничен сезон, рентабилността е задминала средната оценка на анализаторите благодарение отчасти на по-добро управление на инвентара.
Въпреки това ръстът на приходите не се задържа силен във всички региони. Продажбите на Calvin Klein в Северна Америка са се свили с 8% през четвъртото тримесечие в резултат на спад при бизнеса на едро. Международните приходи на Tommy Hilfiger са намалели с 1%.